V kampani „Bertík pomáhá“ hlasovali zákazníci obchodů Albert o nejlepších projektech, které pomáhají dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Dvoutýdenní kampaň fungovala na jednoduchém principu – zákazník za 200 korun nákupu obdržel malý žetonek – Bertík.
Ten následně vhodil do jednoho z boxů u pokladen, čímž podpořil jeden ze dvou projektů. Zákazníci rozhodli například o tom, jestli děti v jejich městě budou navštěvovat kurzy vaření nebo v létě vyjedou na dětský tábor.
Spolupráce s regionálními deníky i blogery
Komunikaci kampaně jsme mimo jiné zacílili na lokální média. Regionální redakce různorodých zpravodajů i lokálních novin tak informovaly o konkrétních projektech, které se přímo týkají jejich regionu.
Ke spolupráci jsme oslovili také lifestylové blogerky. Těm se kampaň pro dobrou věc zalíbila, a proto na svých stránkách vyzvaly své příznivce k hlasování o projektech.
Ke svým postům navíc připojily originální recepty i způsoby servírování, které nás inspirovaly.