Obsah:

 

Úvod bude patřit diskusi o tom, jaká má online prostředí specifika a jak se to odráží ve vlivu jednotlivců (influencerů), kteří mnohdy sami dokáží nějakou krizi rozpoutat.
V dalším bloku dáme prostor přímo influencerům, kteří dnes do značné míry ovlivňují (nejen své) publikum. Ve třetím bloku naopak promluví zástupci značek o tom, jak se na krizi v online prostředí připravují, jak ji řeší a jak pracují právě s influencery.
V závěrečném bloku se se zástupci monitorovacích služeb podíváme na to, jak efektivně monitorovat sociální média, kdy je to vhodné a kolik to stojí.

Úvod bude patřit diskusi o tom, jaká má online prostředí specifika a jak se to odráží ve vlivu jednotlivců (influencerů), kteří mnohdy sami dokáží nějakou krizi rozpoutat. V dalším bloku dáme prostor přímo influencerům, kteří dnes do značné míry ovlivňují (nejen své) publikum. Ve třetím bloku naopak promluví zástupci značek o tom, jak se na krizi v online prostředí připravují, jak ji řeší a jak pracují právě s influencery. V závěrečném bloku se se zástupci monitorovacích služeb podíváme na to, jak efektivně monitorovat sociální média, kdy je to vhodné a kolik to stojí.

Přednášející jsou v jednání, komunikujeme např. s Doc. Hynkem Jeřábkem z FSV, youtuberem Pedrem, reportérem Janem Tunou, se zástupci BlaBlaCar a DP hl. m. Prahy, Monitory, atd.

Termín: 26. 2. 2016, 9:30 – 14:00

Místo konání: Praha, Global Centrum, Podkovářská 674/2, Praha 9

 

Podrobný program zveřejníme do 10. 2.

Více informací a přihlášky naleznete na: http://1url.cz/wtLNT