Úvod bude patřit diskusi o tom, jaká má online prostředí specifika a jak se to odráží ve vlivu jednotlivců (influencerů), kteří mnohdy sami dokáží nějakou krizi rozpoutat.
V dalším bloku dáme prostor přímo influencerům, kteří dnes do značné míry ovlivňují (nejen své) publikum.
Ve třetím bloku naopak promluví zástupci značek o tom, jak se na krizi v online prostředí připravují, jak ji řeší a jak pracují právě s influencery.
V závěrečném bloku se se zástupci monitorovacích služeb podíváme na to, jak efektivně monitorovat sociální média, kdy je to vhodné a kolik to stojí.

Program semináře:

1. BLOK 9:30 – 10:30 Úvod

Úvodní blok semináře věnujeme teoretickým konceptům problematiky názorových vůdců, jak je definovali klasičtí sociologové a na které navazují moderní komunikační odborníci.

Prezentují: Prof. PhDr. Hynek Jeřábek, CSc., FSV UK

2. BLOK 10:30 – 11:30 Role influencerů v (nejen) krizové komunikaci

V dalším bloku se zaměříme na praktické ukázky toho, jakou moc mají dnes někteří jednotlivci. Poslechneme si pohled youtubera, kterého sledují a následují stovky tisíc mladých lidí, nebo pohled zkušeného reportéra, který dokáže sám se svým online pořadem přivést do úzkých nejednu značku. Co z toho pro nás vyplývá, jak se poučit a hlavně připravit?

Prezentují: Pedro (jeden z nejúspěšnějších českých youtuberů) a Jan Tuna (reportér pořadu A DOST!)

3. BLOK 12:00 – 13:00 Značky a social care

Sociální média s sebou pro značky přinesla možnost (a mnohdy povinnost) vést dialog se svými fanoušky a zákazníky. Možnosti zapojení sociálních médií do komunikačních kampaní a jejich roli v krizové komunikaci probereme v dalším bloku na konkrétních ukázkách českých komunikačních projektů.

Přednášející: Pavel Prouza (Country Manager CZ & SK BlaBlaCar), Ondřej Ullmann (Social Media Specialist Vodafone Czech Republic)

4. BLOK 13:00 – 14:00 Monitoring v krizové komunikaci

V závěrečném bloku se s poskytovateli monitoringu sociálních médií zaměříme na to, jak monitorovat digitální prostředí efektivně, na co se zaměřit a v jakých obdobích se mu věnovat zejména.

Přednášející: Marek Nepožitek (Marketing Manager SentiOne)

 

Termín: 26. 2. 2016, 9:30 – 14:00

Místo konání: Praha, Global Centrum, Podkovářská 674/2, Praha 9

Na seminář se můžete přihlásit zde: http://kurzy.apra-institut.cz/seminare/190/detail/hejtri-trolove-blogeri-youtuberi-a-krizova-komunikace/