V rámci semináře Vám ukážeme, jak je možné využít on-line média a sociální sítě pro budování a komunikaci Vaší značky. Dozvíte se, jak jsou používané jednotlivé sociální sítě v rámci České republiky a jak se v poslední době změnilo chování českých spotřebitelů na internetu. Ukážeme Vám, jak je možné využít sociálních sítí pro posílení vnímaných hodnot značky, jak správně vyprávět její příběh, jak zvolit správný tón komunikace a jak do komunikace emocionálně zapojit spotřebitele. Součástí semináře bude také prezentace řady případových studií a ukázek toho, jak prezentované postupy fungují v reálné praxi. Seminář je určený všem, kteří jsou v rámci své práce zodpovědní za budování a komunikaci značky.
Seminář se koná 23.1.2015, 09:00 – 14:00 v hotelu Atlantic, Na Poříčí 9, Praha 1,
přednášejícími jsou:
Josef Šlerka – vedoucí studia nových médií na FF Univerzity Karlovy, šéf softwarového vývoje ve společnosti Socialbakers
Rostislav Starý – partner v agenturách PR.Konektor a Konektor Social
Peter Hermann – ředitel agentury Digital Communications (AMI Communications Group )
Na seminář se můžete přihlásit ZDE