Kurz je určený všem, kteří mají jako součást své pracovní zodpovědnosti na starosti komunikaci prostřednictvím on-line médií a sociálních sítí. Jako absolventi kurzu budete umět navrhnout komunikační strategii zaměřenou na on-line média a sociální sítě a zajistit její uvedení do praxe. Budete znát základní principy budování komunit a řízení diskuzí na internetu. Ukážeme vám, jak analyzovat a měřit on-line aktivity a jak fungují hlavní nástroje pro správu webového obsahu, kontextovou reklamu a pro  správu sociálních sítí. Naučíte se také základům vytváření prezentací firem a značek na sociálních sítích Facebook, Twitter a LinkedIn.

Špičkové obsazení přednášejícími a omezený počet účastníků kurzu  jsou garancí, že si z kurzu odnesete opravdu to, co potřebujete. Praktická využitelnost získaných poznatků pro nás byla nejdůležitějším kritériem při sestavování programu celého kurzu.

Přihlásit na kurz se můžete zde
Termín a místo konání: 2. až 6.11.2015, Praha