Prostřednictvím tohoto významného partnerství se Unibail-Rodamco opět staví do výjimečné pozice
a s využitím nevšedních inovací vyzdvihuje jedinečnost svých nákupních center. Vůbec poprvé totiž nyní nákupní centra v Evropě poskytnou zázemí široce oblíbené hře Pokémon GO a návštěvníkům zajistí díky využití rozšířené reality zcela nový, zábavný druh zážitků přesahující běžné zkušenosti s nakupováním.
„Partnerství s Niantic, v jehož rámci spolupracujeme na obohacení zážitku zákazníků z návštěvy našich center s pomocí inovativních her na principu rozšířené reality, má již dlouhodobou tradici,“ vysvětluje
Jean-Marie Tritant, Chief Operating Officer, Unibail-Rodamco. „V Evropě jsme hlavními partnery a před nedávnem jsme v našich nákupních centrech společně představili Ingress – první mobilní hru z dílny Niantic pro více hráčů založenou právě na rozšířené realitě, již jsme uvedli v roce 2014. Pokémon GO se stává dalším příkladem toho, jak Unibail-Rodamco využívá nejmodernější technologie s cílem zvýšit spokojenost svých zákazníků a nadále upevňovat zájem vytvářet společenská centra sloužící jako prostory pro setkávání.“
„Hru Pokémon GO jsme stvořili k tomu, aby hráče rozpohybovala a povzbudila k interakci s ostatními
i k objevování světa kolem nich. Partnerství s Unibail-Rodamco nabízí všem trenérům skvělou příležitost zůstat během této zimy při hraní na území Evropy v teple,“ uvedl John Hanke, Chief Executive Officer, Niantic, Inc. „Každá z destinací v podobě nákupních center Unibail-Rodamco po celé Evropě nabídne široké zázemí PokéStopů a Gymů pro trenéry a jejich přátele, zákazníci si tak budou moci společně užít zábavnou společenskou atmosféru.“
„Po roce 2016, jenž byl pro Pokémon fantastický, jsme nyní skutečně nadšeni ze spolupráce s partnerem, který hráčům přináší celou řadu příležitostí, jak se při lovení Pokémonů dobře bavit v jeho prémiových nákupních centrech,“ řekl Gaku Susai, VP London Operations, The Pokémon Company International.
Společnost Unibail-Rodamco SE, která vznikla v roce 1968, je největší evropská akciová společnost investující do komerčních nemovitostí. Společnost působí v 11 zemích Evropské unie a hodnota portfolia skupiny k 30. červnu 2016 byla oceněna na 39,3 miliardy euro. Skupina je investorem, developerem a zároveň i provozovatelem svých aktiv – jejím cílem je pokrýt celý hodnotový řetězec nemovitosti. Unibail-Rodamco zaměstnává 1 985 profesionálů, kteří svoje zkušenosti zúročují ve vysoce specializovaných segmentech trhu, jimiž jsou například velká nákupní centra v evropských metropolích a rozsáhlé kongresové, výstavní a kancelářské prostory v oblasti Paříže. Skupina se odlišuje od konkurence zejména svým důrazem na co nejkvalitnější architektonické, urbanistické a ekologické zpracování svých projektů. Její vizí, založené na dlouhodobosti a trvalé udržitelnosti, je development či redevelopment jedinečných míst, kde lidé mohou nakupovat, pracovat a odpočívat. Skupina věnuje velkou pozornost ekologické, ekonomické a sociální trvalé udržitelnosti, což jí zajistilo místo v indexech FTSE4Good a STOXX Global ESG Leaders. Skupina je také v indexech CAC 40, AEX 25 a EuroSTOXX 50 a drží rating A od ratingových agentur Standard & Poor’s a Fitch.
Více informací naleznete na webových stránkách: www.unibail-rodamco.com.
Společnost Niantic, Inc. propojuje mobilní technologie a skutečný svět a podporuje tak zábavu, zkoumání, objevování a sociální interakci. Původně byla Niantic, Inc. formována pod záštitou společnosti Google, v roce 2015 se na základě investice ze strany společností Google, The Pokémon Company a Nintendo osamostatnila. Její mobilní hra Ingress určená pro prostředí reálného světa zaznamenala 20 milionů stažení a pohltila hráče 200 zemí a regionů po celém světě. Niantic, Inc. také vyvinula a vydala Pokémon GO, hru založenou na prostředí reálného světa určenou pro mobilní zařízení s operačním systémem iOS a Android, jež byla během prvních dvou měsíců po svém uvedení stažena 500 milionkrát.
Více informací naleznete na webových stránkách: www.nianticlabs.com.
Pokémon
The Pokémon Company International, pobočka japonské společnosti The Pokémon Company, spravuje její vlastnictví mimo území Asie a zodpovídá za správu značky, licencování a marketing Pokémon Trading Card Game, animovaného televizního seriálu, domácí zábavy a oficiálních webových stránek Pokémon. Pokémon byl uveden v Japonsku v roce 1996 a dnes patří celosvětově mezi nejoblíbenější druhy zábavy pro děti.
Více informací naleznete na webových stránkách www.pokemon.com.
Kontakty pro média:
AMI Communications
KateřinaNováčková
Account Director
234 124 112
Unibail-Rodamco
Petra Valentová
Marketing Manager, Centrum Chodov
petra.valentova@unibail-rodamco.com
272 173 605
Zodpovědný account manager
Kateřina Nováčková
katerina.novackova@amic.cz